sista ledigheten

sista lediga dagen idag innan skolan. :) ska bli skönt ,ed lite rutiner igen. men dock är de underbart att vara ledig med. men längre än 2 veckor går mig på nerverna vill jag säga.

dessutom börjar jag bli bättre med. häromkvällen mådde jag verkligen skit. men ida är de bra :)
har lite arbeten jag måste göra idag. skriva ut och fixa. men de ska nog ordna sig. :) mitt hjärta är inte hemma.

lyssnar på sandi thom wish I was a punkrock. lite enformig men helt okey. lite mkt för mej så det blev recal flatts i stället. me lovvvve. :)

jag fattar inte hur det kan bli såna berg med disk fast jag diskade igår. gahh. störigt.  men men får diska idag sen så får banne mig danny dammsuga. han lovade igår men de var inte mkt till damsugning vill jag lova. en fjutt här och en där. xD haha.

yes yes. borde plugga men sen kanske ;)

hade velat övningsköa med mamma. träna inför i morron. men hon svara inte i telen
ringer i gen och hoppas nu. hehe.

ha en förskräkligt bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Josiee

hoppas du får en skön söndag!

2008-02-24 @ 15:36:58
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0