Jag älskar dig.

allt började i ca oktober 2004, då skulle en av mina då bästa vänner  träffa en kille  som hon var lite förtjust i. så snäll som jag var hängde jag med. och träffade två jätte söta killar. danny och thommie.vi gick i Höganäs i säkert 2 timmar.  sen pratde vi på msn timmar efter vi  hade gott promenade med dom.
det blev intet mellan min bästakompis och denna killen. ( Danny)
ca ett år senare så började jag och Danny prata på msn igen. pratade mycket och ofta. då han tjatade om att vi skulle träffas.
sen en dag var jag ensam hemma och då så jag kom nu, annars får de va typ:P och han kom.
satt coh pratade. iallafall jag. :P i timmar ,senare gick vi en runda i höganäs och kvällen avslutades med en kram.
vi träffades ett par gånger . sen i oktober den 15 var vi hemma hos honom och pratade lyssnade på musik och så. den kvällen satt jag ovanligt nära honom. och vispps så möttes våra läppar till en underbar kyss.

vi visste inte när vi blev ett par så vi satten den 15oktober 2005. som vårt datum!
ett halvår senare så förlovade vi oss.  15april 2006

DannY: älskling, allt vi har gott igenom är både bra och dåligt grejer. kan vi inte bara se på alla bra grejer och glädjas åt de vi har. Glömmer aldrig det vi gjort tillsammans.  det här är värkligen de bästa tiden i mitt liv utan tvekan. jag vill inte att allt de underbara ska ta slut. jag vet att vi är olika, men det kan fungera riktigt bra endå. Lovar dig!
jag vet inte hur jag ska förklara hur jag känner för Danny. men jag vill inte ha ett liv utan dig. du har gett mig allt jag behöver. Tro,hopp och kärlek. Vet inte hur jag skulle kunna klara av att leva utan dig. jag gör allt för dig. verkligen allt. med dig känner jag mig hel!  jag önskar att hela universum bara visste hur jag känner.

om jag mister dig , kommer jag aldrig förlåta mig själv. jag har varit en hemsk flickvän. ska göra allat för att bli den flickvännen du kan vara stolt över och säga. " hon är min"  . Danny förlåt mig!

jag ska ändra på:
bli mindre krävande.
lära mig ta hand om mina grejer.
sluta vara så jävla känsligt.


jag utan dig är som jorden utan människor.  havet utan vatten som himlen utan moln.

2007 måste för tur med dig och bli ett bra år!

Danny, min prins! det är dig jag vill dela mitt liv med. dig jag vill skratta och gråta med. jag vill dela allt med dig. jag vill att det blir du som är far til mina barn.  Jag älskar dig. hoppas du läser detta

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt att jag rättar i ett sånthär känsligt blogginlägg eller vafan man kan kalla de men där står 2007 i slutet på texten. menar du inte 2008? o_O

Ps. hoppas d går bra me Danny. Tycker ni e ett jättesött par!

2008-01-07 @ 16:28:50
URL: http://magicmushrooms.blogg.se
Postat av: Evelina

Awe, va fint skriver :) Hoppas att han läser det :)

2008-01-07 @ 21:15:34
URL: http://minhopplapolle.blogg.se
Postat av: Malin (och Elida)

svar: i södertälje, haha vi bor där :)
haft en bra dag tjejen?

2008-01-07 @ 21:19:15
URL: http://bestfriendsforever.blogg.se
Postat av: jonna

vilket gulligt inlägg :)

2008-01-10 @ 14:34:10
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0