unika besökare.

yes! rekordet ör slaget :D 14 unika besökare idag :D ska fira med cahmpang när det blir 100 :P haha.

jag är fortfarande arg, men mest ledsen. för fösöka fixa detta sen.

till middag idag blir de fläsksnitzel med potatis och sås . sen halva tallriken grönsaker för mig. var aldrig ute och gick igår så ska inte bli så väldans mkt mat för mig.

dessutom vägde jag mig nyss. - 1kg sedan i förrgår. kan ioch för sig vara för jag vägde mig i förrgår kväll och i morse. men men jag kämpar vidare.

blev inget friskis idag, mamma har inte hört av sig. suck. :( får se om jag får med mig danny ut på en promenad eller en cykel tur sen. *hoppas*

hm nu för tiden kommer jag aldrig på ngt att skriva.  kan ni läsare inte säga vad ni tycker jag ska skriva om? något ni vill veta?

Kommentarer
Postat av: Natta

haha jag ska också köpa den :P

2008-01-04 @ 17:00:31
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Evelina

Aha :/ Hoppas du får prata ut med honom. Det är inte kul att ha det så :(

2008-01-04 @ 21:10:40
URL: http://minhopplapolle.blogg.se
Postat av: Boffo

Hmmm... du vet att champagne måste komma från regionen Champagne i Frankrike för att få kallas för champagne. Och de där fransmännen, du vet hur alkoholkåta de är, och att de därmed suger på att göra alkoholfria drycker. Så det kommer att blir lite svårt för dig att fira med champagne... Men rekorderlig har kommit med en ny cider som är 0%ig, kanske kan du fira med den? Kram!

2008-01-09 @ 15:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0