Finns inget att säga

Härligt väder, underbara människor och lycklig! allt är på topp. ska strax krypa till sängs men eftersompdateringen suger för tillfället så tänkte jag skriva en rad. jag jobbar och sliter funderar på vad jag ska köpa. haha. men det blir till att snart spara. !
snart börjar skolan och jag längtar efter alla underbara människor. men framför allt efter studenten och att komma tillbaka till vardagen med rutiner.
nars händer det inte mkt i mitt liv förutom att jag inte har tid att sitta vid datorn. finns mkt mkt roliga saker att göra. Dessutom har älsklingen haft "semester" en vecka. ysigt. har haft hur trevligt som helst och varit med vänner och shoppat riktigt.

Kommentarer
Postat av: jecica

Precis, just så jag tänker.

2008-07-30 @ 12:52:02
URL: http://jecica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0