Pappa och badlakan

Idag har jag slöat och sen var jag och pratade med henne på vandrarhemmet och hon skulle ringa om schemat i veckan, men jag vet att man inte kan lita på någon så vi får se om hon ringer. Hoppas! För behöver pengarna.dyrt med körkort alltså. Sen vill jag ju inte lägga alla sparade pengar på körkortet utan resa med. :)  mamma var här igår och vi ska olla sista minuten resor för höstlovet. hade vatt mys och bara åka mamma och jag. men men den som lever får se. 

nu ska jag iallafall fixa och så sen ska baby få äran att laga mat idag, hm undra om det går. haha. men det FÅR han göra. :P  så jag kan städa upp här. det är inte stökigt men ibland är de roligt att plocka med blommorna och bara pyssla. :)  Längtar tills jag får hit min saker.  kanske blir i helgen om jag nu inte ska jobba.   är föresten ledig i morron med skönt :D  blir dock bara 3000kr denna månaden man va tusan. jag har så jag klarar mig och ganska mkt till =)  dessutom skulle pappa och jag till banken när han kommer igen i agusti,för jagsa väl inte att jag träffade honom i söndags? njo, men de gjorde jag och visst jag mådde kasst men jag fick min 17års present xD undra när 18års presenten kommer XD haha  iallafall fick ett badlaka från egypten :) tack! :P


nej nu blir de musik på HÖGvolym för baby ringde och skulle jobba över :P hehe.  vi Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0