sjukvården!

var är sverige på väg? jag blir så förbannad. jag rinde sjöcrona , och jag var trevligt och ville ha e tid, men nej det var inte akut så de kunde ja inte få nehe! så jag ringde en gång till sen och då var ju hur otrevlig och sur som helst pch så att jag FAN skulle ha en TID och sist  gav dem mig massa medicin jag inte behövt TA! då fick jag en tid. kl 10.40. måste man vara otrevlig för att få en tid?! det är sjukt. men jag fick min tid.

Jag tycker det är skönt att gå upp tidigt :) men har inga planer på vad jag ska göra heller. ska iallafall till läkaren och sen en sväng förbi mamma som är hemma idag. för om jag får medicinen jag tror jag behöver så kan jag behöva ett bidrag av henne., men tanke på att dem kostar runt 1000kr :S rån! men vi får se va doktorn säger.!

Sista dagen jag är ledig idag. men jag ska nog bara gå en promenad och lite så. blir nog kalas bra!
och dessutom har jag mensvärk :( fick den idag. 1 hel månad sen för att vara exakt. skulle haft i maj. men aja, tänkte höra med UM om de finns ngt som kan få mensen lite mer regelbunden. har blivit lite knas sen jag slutade med cerazette.

 även jag har varit snygg.  bilden är tagen 2005.  give me back!

 kan inte kalla mig tjock där iallafall. kanske mullig men inget annat!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Varför behöver du medicin? Fan va skumt att du fick en tid när du var otrevlig! :O

2008-07-16 @ 14:34:00
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad är det för jäkla medicin som kostar 1000 kr?

2008-07-16 @ 18:14:47
URL: http://lindiztankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0