stranden idag

åh vad härligt. moster ringde igår och ville vi skulle l stranden så nu sitter jag här och väntar på att hon ska hämta upp mig. jag tror vi ska till arild men jag lät henne bestämma. Längesen jag umgicks med moster nu. =) hon är bäst på att hålla hemlisar. en av de tvåjag kan berätta allt för Lollo är den andra- <3

i eftermiddag ska vi till stan och leta födelsedgspresent, till en av de bästa nämligen thommie <3  för i morron  ska vi hem till honom och fira att han blivit gammal. egentligen jobbade jag men vad gör man inte för sina vänner <3

i morron så hade det varit skönt att vara på stranden men ska se hur röd jag blir idag först. har ju en tendens till att bli kräftan själv. suck!

iår kväll kollade jag och D på "mitt liv som popstjärna" en bra film speciellt med Hilary duff som skådespelerska. fast hon sjunger lika bra som hon spelar :)

för att få ihop ett långt inläggför en gång skull så tänkte jag berätta att snart har halva sommarlovet gott. inte riktigt men nästan och det är sjukt vad tiden går när man vill vara ledig och umgås.  dessutom hade det varit roligt med en fest snart med med men men det kanske kommer.

oj oj varm dag idag 25.8 i skuggan :O 26.1 inne. puh varmt. kommer bli svinit varmtär inne idag så ska sätta på fläkten till mina bebisar för tänk att gå med päls när det är varmt?! stackars dem!

resten av sommaren blir det jobb, det är konstaterat nu. aldrig fel med money. men lite lång ledigt hade inte skadat. men ska försöka få ledigt 12 och 13 för om jag får de blir de kalmar troligen nästa vecka! åh tänk att ligga på kattrumpan ( badplats i kalmar) och veta att man är säker. haha.

nej nu ska jag packa ner drickan. jordgubbsfesis till mig och moster. ha en bra dag alla för det ska jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0