telefonkö

sitter i telefon kö till sjökrona vårdcentral just nu. lång kö suck! men snart min tur. jg känner att jag måste kolla min magen för den har störda problem. tror att det kanske är äggstockarna. eller någon annat därom kring eftersom min mens inte har kommit sen maj?! och nej jag är INTE gravid:P krävs sex för de ;)

annars är dagens planer att cykla till babys jobb och cykla till mama och se om det jag beställt kommit. :) annars så tänkäda men fick ett jädra ryck igår. dammade damsugade och tokade alla golv i hela lägenheten :) så baby var duktig och lagade mat :P haha. :) sen spelade han ps3. snällt va?:P

hoppas jag får en tid idag bara. för sen jobbar jag resten av veckan. katching ;) money :D

dessutom har jag bestämmt mig angåeende skola i hbg, och jag kommer att tacka nej till platsen. och det kommer jag göra av den andledningen att jag tror inte att utbildningen är ngt för mig och dessutom vill jag servera :)




Kommentarer
Postat av: Evelina

Går du på p-piller? För det kan ju göra så att man inte får mens, om du går på mini-piller får du ju ingen mens. Om den utbildningen inte passade dig var det bäst att du tackade nej.

2008-07-09 @ 12:34:04
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0