Drömmar om jordgubbar

i natt vaknade jag av att jag satt i sägen och trodde jag sålde jordgubbar. det tog ett tag innan jag kopplade attjag faktiskt sov. då har det endå gått för långt :/  när jag väl vakande var jag tröttare än fan men skulle endå iväg igen och sälja dessa bär. men usch ingen ville ha bär idag. verkoligen skit tråkigt hade jag. men det blir nog bättre i morron, 12.45-17

nu lagar jag mat. köpte revben och kryddade dem med grillkrydda stekte dem så de fick en fin stekyta sen in i ugnen men en vitlöksklyfta över. sen delade jag 2 potatisar i halvor  blir som klyft potatis typ,. sen kan man ta kokos på om man vill men de gör jag nog senare. Danny kommer inte förän om en timme så det är lungna tider. ska blanda ihop en beasaisesås med tänkte jag. sen sån på påse xD hehe koken kan hon xD

ska gå iväg och posta ett brev så jag kan få min lön sen med. blev mer än jag räknade med och det är bra :D så jag ska snart godkänna min beställning frn ellos. =)

nu var diskmaskinen klar. så nu ska jag fixa de. 

brukar i med drömma såna konstiga saker?

Kommentarer
Postat av: SAra

Nope,jag går fortfarande skola börjar sjuan till hösten :) ,Tack för kommentaren =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0