God morgon fast det är middag.

Hej, alla underbara människor! Som ni ser har jag precis vaknat efter en natt med tidningarna. inatt var det massa extra så det tog lite tid. kl var 04.35 när vi var färdiga. och idag hjälpte jag till i alla lägenheterna. men i villorna fick han göra själv. dem sa att jag skulle komma i natt igen fast jag inte pratat med chefen. men ska ringa sen när jag vaknat lite mera. hehe så får vi se vad han säger. jag tycker om detta jobbet. för det är bara ett fåtal timmar och bra betalt. men inget man kan ha som heltids jobb dock, men det jobbiga är lägenheterna och när det är dåligtväder kan jag tänka mig. hoppas jag slipper regnet. Sen en sak som jag inteförstår är hur denna killen kan komma ihåg hur många tidningar det är på respektive gata osv. men men, kartan över området jag fick blåste bort så jag ska be om en ny.

idag tänkte jag slöa fram till kl 17 då det är dax för jordgubbarna. :) jag hoppas på att få vara ledig ihelgen för att umgås med min älskade. :) fast nu när dem med tidningarna vill att jag ska klara rundan så fort som möjligt så lär det få bli i helgen med. suck. pengar och motion.

nej , men vad tycker ni om min design då? =) själv älskar jag den verkligen så underbar! <3

Kommentarer
Postat av: Denise

Ha ha ha, det är ju hur mysigt som helst att åka inlines!^^



Nja bra och bra vet jag inte om jag kan åka. Är fortfarande lite för skraj för långa backar. Men jag har aldrig ramlat på rumpan än iaf. Och då har jag ändå åkt sedan jag var sex. ^^



KRAM!

2008-06-11 @ 15:19:57
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0