klaga

jag måste barea klaga , det är FÖR varmt :p haha vi svenskar är aldrig nöjda. antingen är de för varmt eller för kallt.  hehe
ska strax hänga upp tvätten. men måste bara skryta lite :D hehe

pratade med svenska läaraen idag och jag fick MVG på diskussionen :D och Vg+ på upplyssningen ett föredrag jag och lolloo hade om 2 författare :D MVG på provet i Romantiken:D thihih:D men jag låg endå bara på ett G i betyg pga av uppsatsen i antiken och analysen av svinalängorna. men det kunde jag rätta till sa hon. men orka. har arbeat med antiken uppsattsen sen julas. hm roligt xD  men men, det är värt ett Vg i svenska B :D

imorron ska jag jobba. 12.45-17.00 sedan är de hem laga middag och fixa. sen sova :D sen på torsdag ska vi serve studenterna påå deras middag sen är de studentfest :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, håller med dig om att vi svenskar alltid ska klaga! Dock tycker jag att värdet ute är helt underbart och det får gärna hålla i sig, men det är sjukt varmt imonhus! Det kan vara svalare inne!

2008-06-03 @ 21:34:19
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0