kortet knäcktes

I fredags hade vi hur trevligt som helst vi åt sill opch jordgubbar spelade kubb och hade skit trevligt. :)
i Lördags var vi på Nimis med Lotta och fredde, :) sen var vi hemma hos dem och snackade och åt snacks drack ramlösa och så, trevligt :D  idag har vi varit i hyllinge på jula, och pang, hanlade typ inget eftersom i frednär jag skulle betala med kortet i sån man stoppar i kortet i så knäcktes hela jävla kortet så jag fick beställa ett nytt som ska komma på onsdag . :) så det blir nog kalas. =)

skulle jobbat idag men orkar seiöst inte så jag gav en annan mitt pass. =)  men i morron bitti är de mintur banne mig. hehe. sen e jag ledig tills freddag för danny har semester :) få se om vi hittar på ngt.

nu ska jag laga middag,. ryggbiff med ris o beanaisesås:)

Kommentarer
Postat av: jecica

otur du hade med kortet ;)

2008-06-22 @ 19:19:20
URL: http://jecica.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tråkigt det där med ditt kort, men du påminde mig om att jag måste till banken imorgon och fixa nytt kort! Tack :D

2008-06-22 @ 23:37:30
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0