Onsdag mitt i veckan

Onsdag idag, och har vill inget annat än att gå och lägga mig igen. gah! Men men bara slita sig och iväg. ska först till körskolan och köra i 2h som vanligt ska vi in till den stora staden. Måste komma ihåg att kolla cykelbanor, och att inte fråga så mkt. hehe. Men det ska nog gå bra hoppas jag!!!
Sen är det jobb som gäller. Suck! och NEJ det är ju inte alls sjukt tråkigt ! Men va fan är det pengar så är det.

Fint väder idag när man har så mkt att göra. blir helt irriterad. vill ju bara sola och bada och vara i kalmar <3 jävla tjat men har inte varit där sen oktober. saknar verkligen det!!

Har ni läsare funderat på hur mycket man kan tycka om sin pojk/flickvän? Jag menar man kan vara hur sjukt trött på förhållandet eller vara hur arg som helst men man vill endå forsätta vara tillsammans. `Men var går gränsen? En del killar/tjejer förstår inte när gränsen är nådd och man måste ha en förändring. Sen när det är försent kommer dem kryandes.
( detta har inget me D att göra)

Inte lätt med kärlek, men jag älskar min D hur mycket som helst! Men jag önskar att bara han och jag kunde hitta på något tillsammans, nåja vi får de på hans semester nästa vecka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0