sommarlov med var är solen?

nu har det varit sommarlov en vecka drygt och var är solen och värmen? vill ju bara mysa vid stranden. vill inte tta inne för att de regnar. suck! men vad ska man göra egentligen? 

Idag var jag hos mamma som hade besök av mormor. vi pratade och lite så. trevligt för hon åker hem imoron tyvärr. men senast i augusti kommer jag till min favo stad kalmar. =D åh vad jag saknar denna underbara staden. diret när jordgubbs säsongen är över ska jag ringa moster och höra om jag får låna en sängplats hos henne. eftersom hon jobbar en del så är man för det mesta själv.  åh kalmar nu tack <3 så trött på skåne och Höganäs.

Kommentarer
Postat av: Alexandra [lolabrin]

vet inte riktigt vare är för ras ... :P den är en väldigt stor blandning :P fnissar... söt är hon :D

2008-06-15 @ 18:33:13
URL: http://lolabrin.blogg.se/
Postat av: Clara

jag håller med!

2008-06-15 @ 21:10:27
URL: http://strawberrytree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0