unga mödrar 2

det har nog blivit en del missförstånd. hehe. jag menar inte att alla som går Iv-prgramet vill ha barn. men en del (långt ifrån alla verkligen) tror att dem är tuffa som inte har en utbildninga och skaffar barn. men jag beundrar verkligen unga mammor som pluggar samtidigt som dem är mamma på heltid. riktig bra jobbat faktiskt!
som www.langtarefterdig.blogg.se pluggar ju och är mamma till en otroligt söt dotter. men jag tror det finns många smäre unga mammor med. och ni som tar åt er är antagligen unga och dumma som det heter.  För tar ni inte åt er så är ni ju inga dåliga mammor. jag tror att de finns massa gammla mammor med som är super dåligt typ 30+ , men en sak  att alkohol och barn hör inte ihop.

sen alla mammor som har roligt en gång i månaden exempelvis  är bra för att man ska inte lämna sitt sociala liv som någon skrev-:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0