Tankar och funderingar

oj, säger jag bara, satt i soffan innan idag då min telefon ringde. det var rektorn från Rönnowska dit jag sökt sjöindententur. han sa att jag kommit in . va? sa jag i telefonen. Hjälp! :S jag bar bomb säker på att mina betyg inte skulle räcka.  men det gjorde dem. men jag sa till rektorn att jagbehövde fundera ett par dagar. så på måndag ska jag lämna besked.

det finns för och nackdelar med allt.  just nu är de mest nackdelar. eftersom att prkatiken är 6 veckor i streck på ett lastfartyg och nya människor kan vara otroligt jobbigt. eftersom att jag inte kommer känna en människa. sen hade jag saknat mycket med kulla. Speciellt min underbara klass som ibland är pain in the ass. men jag älskar varenda en va dem. för om sanningen ska fram är det dem jag vill ta studenten med. utan min klass hade jag inte varit den jag är idag. Desstom är det bätte med en mindre skola än rönnowska, men som sagt utbildningen är bredare.

åh yes ovanpå allt så fingde min "kära" far precis från creta och berättade hur myckt han sakande mig och jonas?! och vem fan e jonas frågade då jag. han påstog att min lillebror HANS son heter jonas. när alla vet att han heter Jonathan.
jag blir så fruktansvärt matt. jag älskar honom, men jag börjar seriöst tröttna på att han ringer när han är full!! hur länge ska jag och lillebror behöva lida?! va? jag blir  jävla frustrerad. Han förstår inte att jag saknar honom till Döds och det ända han gör är att ringa när han är full och deprimerad. vilket gör att det slutar med att jag mår dåligt och gråter i flera dagar efter han ringt. fy fan! hur länge ska jag behöva stå ut med det?! svara mig på det. en sak är säker iallafall jag kommer ALDRIG bli så misslyckad som han!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är ett svårt val du har att göra, men du väljer det som är bäst för dig! Om du nu verkligen vill gå den utbildningen i Hbg och den bara finns där så ta chansen :)

2008-06-28 @ 12:08:04
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0