Ångest

jag är ganska kontig i bland för jag längtar som tusan tills i morron, men jag vet att på kvällen kommer jag mår skit.  pappa kommer inte ringa på sin dotters stora dag. :( Ringer han inte blir jag så jäkla lessen och besviken. det vet jag,. börjar gråta av bara tanken.

men alla som kommer i morron, ni ska veta att jag älskar er av hela mitt hjärta. <3 det är ni som betyder! -Always.!!

idag är det städ och making tårta :P vill ni att jag ska lägga in en bild på mina tårtor så gör jag de. :)
handla ska man med hinna med dig. måste ha några kakor eller  annat trevligt.

länge sen jag skrev bett inlägg som bara ahndlade om mitt liv. och för er som vill veta så blir jag 18år i morron och på onsdag blir de grand canaria :D längtar ihjäl mig. :P  ska bli sjukt roligt. :) kommer nog lite bilder i bdb sen.

ni som älskar mig älskar jag, tack och hej -:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0