min dag

dålig uppdatering här ja, men nu så.

dagen började med att jag gick till skolan träffa anna och jecica där. sen skulle jag ha psykologi. men den lektioen var inställd. hon va sjuk. (som alltid) jaja.  då satte jag mig i mediateket och försökte avsluta mitt svenskarbete.det gick bra. måste dock dryga ut texten med ½ sida. blir nog bra.
sen gick jag och johanna ner och byatde om. sen upp i kabyssen då lolloo redan var igång med våra patéer. ( pattar)  så jag och lollooo fixade med dom sen käkade vi lunch. köttgryta. sen var de bara att städa i käket och sen pratade vi om praktikplatser och inriktning. jag tror jag ska välja servering. för palla kök? nej. sen tänker man ju hela tiden. snyggt med en fet!? servetris. haha nej. men jag får väl sluta ätadå! haha. just de glömde att innan de så snackade vi lite sex xD haha jag lolloo,johanna och anna var med på ett hörn :P hehe alltid lika kul:P

efter skolan cyklade jag till mamma hämtade räkningen och sen till dannys jobb så han kan betala sina. sen hem hit och lämna bakkortet till svärmor. sen nu sitter jag här. ska strax sätta på musik och börja planera middag. hm inget roligt hemma men man får göra bästa av situationen.

senare blir de läxpr och datorn d¨å danny ska till sina föräldrar.

hur har er dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0