Blogg.

tänkte tipsa om en läsvärd blogg. www.jecica.blogg.se  det är en tjej som skriver om ditt liv och hennes tankar som 17åring. Den här tjejen umgicks jag väldigt mycket med som mindre. Hon skriver bra och tydligt så man förstår och man vill verkligen veta mer.

nästa blogg är www.evelinar.blogg.se är en tjej som jag gick i samma klass med på högstadiet och hon skriver om sin vardag och sitt liv med sin pojkvän. hon skriver väldigt bra och det är roligt att läsa hennes blogg.

sen har jag en favorit till och det är www.mamamarlie.blogg.se det är om en 14årig tjej som är höggravid och ska gå barn vilken dag som helst och hennes vardag som ung blivande mamma, det enda negativa är att ibland så måste hon försvara sig. vilket ibland kan bli lite töntigt. men en super blogg och intressant

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi avslutar Matte A nu ja. Men det finns dom som redan avslutat den osv. På min skola tar vi allting i elevernas takt serru ;p Nej, har inte psykologi längre. det hade vi i 1:an. Jag börjar med Psykologi B nu snart också ska jag läsa psykiatri =) Ska minsann bli mentalskötare =)

2008-05-12 @ 20:11:18
Postat av: Evelina

Va kul att du tipsade om min blogg :)

2008-05-12 @ 22:28:11
URL: http://evelinar.blogg.se
Postat av: Evelina

Tack (A)

2008-05-12 @ 22:36:47
Postat av: Anonym

Eves blogg ägor!

2008-05-12 @ 22:56:39
URL: http://magicmushrooms.blogg.se
Postat av: jecica

kul du tipsade om min blogg (:

2008-05-13 @ 13:15:50
URL: http://jecica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0