FRåga olle.

konstigt. det var egentligen inte meningen att jag skulle skrvia ett inlägg men jag loggade bara in utan att tänka på det. konstigt!
Idag i skolan så hade jag psykologi och vi skulle arbete med redovisningen :) jag fick göra den skriftligt i stället :)snäll vikarie. Så nu ska jag göra ett toppen jobb på uppsattsen. :) Senare så skulle vi lyssna på olle från "fråpga olle" och det var ganska roligt för han skämtade och så, men det negativa var desssa jävla IV elever. omogna gapiga killar som aldrig växer upp.  jag feel sorry för er( ni vet vilka ni är) som ska behöva drass med dom där jubelidioterna. får man säga blattern när man är arg? i såfall gör jag det!

men iallafall sen kom facket och skulle snacka men dom är ju så sega. gaahh. sen slutade vi och nu ska jag strax sätta på en masikn tvätt och senare plugga till provet. hade behövt handla med men får se om baby följe med i kväll.

ha e bra kväll alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0