jobbat

efter en lång dag i skolan , vi var i köket. jag var i kallköket själv =D det är bra :D alltdå gjorde g förrätten och desserten. =) sedan var det bara hem ducha och sen i väg och jobba! haha säger jag bara, xD vissa ändras aldrig :p  men men efter jobber kom jag hem men ingen baby hemma :( men ialla fall på jobb kom nicole förbi , eller hon skulle handla. men hon stannade och pratade en lite stund iallafall =) sen kom min svensklärare och frågade vart jag va i onsdags :P hehe men jag sa som det var att jag var på körskolan. då blev honloite irriterad och sa jag skulle prioriter skolan, men nu är de så här jkag vill ha min jävla körkort någon gång =)

tänkte jag strax skulle sova lite. är skit trött :P

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad jobbar du med :)

2008-05-29 @ 22:42:42
URL: http://evelinar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0