Life goes on.

bryr er inte om inlägget under. jag mår inte bra och har ingen att prata med så bloggen får lyssna.
läs inte om ni ska vara elaka. inte det jag behöver just nu.
sitter hemma själv nu, hjärtat åkte med thommie och skulle halka med bilarna i snön. visst fine. gör det.  bara ni inte slår ihjäl er killar.

Finns så mkt jag vill med mitt liv. men ack så många som står i vägen. kämpa kämpa. det är det enda man kan göra.
jag har alltid haft flera saker på samma gång jag vill lyckas med. från och med nu är det en sak som gäller och när den drömmen har gått i uppfyllelse så är det nästa. en sak itaget inte sant.
jag vill lära mig tro på mig själv,och jag ska! helst sjukt. Men Gabbe på min praktik är förjävla bra. han inspirerar mig, han fick mig att tänka.
kan berätta för er.
han sa att han mådde inte heller bra då han trodde att så fort en människa kollade snett eller någon dissade honom var det för han var svart. då vågade han inte ta för sig elle vad man ska säga. för de flesta skojar med honom att han e svart och kör massa skämt. men det dem inte lägger märke till är att han kanske ( jag vet inte) känner sig mindre värd eftersom han är svart! människan är korkad så han fick sig själv att fatta att han är precis lika bra som alla andra. och dessutom känns det som han hjälpt mig. jag vill inte känna mig mindre värd därför att jag är fet och ful. För jag är precis lika bra som alla andra, det är dem som tycker jag är fet,ful,knäpp, störd. what ever som har ngt fel i hjärnan.
ibland undrar jag hur dessa människor har fått mig att känna mig så här. och att HUR FAN HAR JAG KUNNAT TILLÅTA  de att få mig att må dåligt över att de är störda?
lättare sagt än gjort kanske. men jag ska börja tycka o mig själv, jag ska bli den jag egentligen är och hitta mig själv i mitt egna mörker.

MAN KAN OM MAN VILL!  right? =)

Kommentarer
Postat av: ally

jag tycker om dig för den du är <3

2008-11-23 @ 19:35:12
URL: http://amkjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0