Anna ville....

skriver ett litet inlägg på annas begäran.  :)  igå var det praktik  men innan de körde jag med körskolan. hade en timme innan jag skulle börja så jag åt en bakad potatis, gott :D haha.  sen var de praktik och jag hade inget att göra. sjukt tråkigt var de. helt seriöst. usch. jag dukade kanske av på 3 bord och det var allt den kvällen. så vi som var där snackade en massa skit och hade trevligt=)
frågade även om jag kunde få vara där idag istöllet för söndag. men då sa hon men då får jag vara själv. men jag manar på det, de ska ha personal så de klarar sig fast ja är där. jag får inte betalt. så ja. vet inte om jag ska gå på söndag eler om jag ska ringa på lördag och söga att jag ska jobba extra. anyway!

idag så blir de lite städ och lite projektarbete, måste även handla och så. bjöd mamma på middag igår men får nog ställa in de. verkade som baby planerat annat.

hur känner ni nu innan studenten? fler än ja som har fete ångest efter jobb?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett najs xD hihihi Du måste ju uppdatera så att jag har något kul o läsa nu när jag är i skolan xD

Åh, jag vill med ha bakad potatis!



Jag känner ingen stress inför studenten faktiskt x)

2008-10-10 @ 10:39:02
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/
Postat av: Evelina

Nej jag ska börja plugga direkt efter studenten så jag tycker att det är lugnt :)

2008-10-11 @ 11:28:51
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0