dagen idag

usch vilka tråkigter rån efter rån i lilla höganäs. sen på bussen hem från stan så hade de hänt en olycka. ambulansen kom i ryckande fart.
usch va hemskt. har ialalfall träffat pappa idag. saknar honom men vad ska man göra. han gör mig så ledsen och alla sår rivs upp varje gång jag träffar honom. :( but anyway i love him. har även handlar lite läckerheter till min drinkbok :) blev sourz appel. sen sen vit chocklad ngt likör-. tänkteag skulle handla lite mer senare.
ska ialalfall snart handla kattmat till mina kissar. sen blir de slappe kvällen och mys med baby hoppas jag. känner mig i behov av kärlek, lot of love.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaha. Synd att du inte heller kan gå ut och gå. =p Haha.

2008-10-25 @ 11:17:45
URL: http://theomylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0