dags att uppdatera..

eller vad säger ni?  ska försöka på mig ett lite längre inlägg än förra. har hänt mycket just nu. var ju som sagt på ullared i fredags med fredde och lotta... handlade mest städprylar. men ett par klädesplagg med. hade en trevlig dag iallafall. Härligt !!
skolan går bra, dock lite missnöjd med mina senaste 2 prov. men men, man kan inte ligga på topp hela tiden. haha.
well well fick en överraksning idag när jag kom hem. badkaret var borta. pust väck... roliga var att badrummet var upp och ner.. höganäshem skulle renovera badrummet men de har bara satt en list. helst sjukt. så vi ska ringa om de i morron.

annars så finns det en människa som har gjort 2 låtar till mig. så jävla fina. ska länka de sen så ni får höra. fick en idag och man blev helt rörd. så fint ängel tack :D du är min bästa vän :D.

imorron i skolan är de dont drink and drive tema dag. ska se två filmer och ha mentorstid och prata om dem typ. rolig dag, nooot! bättre än praktik dock. 

nus ka vi dricka kaffe. ha de kaka.

Kommentarer
Postat av: Din ängel

Dom där två låtarna är ingenting i jämförelse med vad du betyder för mig ängel.. (L).. älskar dig.

2008-10-07 @ 20:38:03
URL: http://soa1989.bloggspace.se
Postat av: Evelina

Man ser inte vad det står i inlägget! Det är en reklamgrej i vägen!

2008-10-08 @ 07:37:07
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0