Ace Link

jaha, vad ska man säga, första dagen på praktiken var bra, jag fick göra det mesta men eftersom jag inte vet hur deras system fungerar så låg jag ganska lågt och plockade disk och fixade dricka bar ut mat och så dära. men efter ett par timmar var jag jätte hungrig men jag fick inte ens någon mat .:/ så jag fick dricka vatten. inga aster eller ngt. så efter som de rökte så fick de ju pauser. så jag fick på toa och tog en stund på mig, aja, tror iallafall att man kan lära sig ganska mkt. För i 1an och 2an tycker jag att vi inte fick den utbildningen vi behövde för att klara sverering C och D. men men.  ska inte klaga, gick super bra för att vara första dagen faktiskt.
men många fulla gubbar. som vad jätte söta :D  de var en herre som sa att jag såg charmig ut och verkligen passar för det yrket och sedan önskade han mig lycka till. söt! sen var där en som sa att han blir glad av att se mig för jag såg så lycklig ut :P hehe  och jag menar, jag har ju Danny :D då kan man inte bli lyckligare :P haha.

nu sitter jag här och slöar iallafall, ska ta bussen vid två för jag börjar kvart över tre idag med.  hoppas bara min skjorta har torkat då en Provjobbare spruta ner både mig och henne med rödvin. gött ! haha. ska käka lite innan jag går med. lasange tror jag det blir annars får de bli mackor, haha. 
just det  nästa helg eller nästa vecka måste jag städa lägenheten för den ska besiktigas den 30onde. ska ringa mamma och fråga om hon kan hjölpa till. annars hoppas jag på babys hjälp.

nej nu ska jag fixa middag,

Kommentarer
Postat av: Evelina

Varför ska lägenheten besiktigas?

2008-09-19 @ 16:15:21
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför får du inget käk där? :O

2008-09-19 @ 16:33:15
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0