Helgen

I fredags mådde jag inte så bra, var ledsen så jag stannade hemma från skolan och det var PRECIS vad jag behövde tro mig. bara få vara ifred och så!  på kvällen kollade jag tv och åt pizza , trodde det skulle vara smakens eftersom jag inte ätit det på sjuk länge.men efter två tuggor blev det för mkt. Så min älskade katt fick middag xD haha sen fick jag ett sms av en vän och vi åkte en sväng i hans bil och pratade. Han var precis lagom att prata med i fredags. Gör gärna om det =)
sen ilördags flyttade vi mina sista saker , fredde och lotta var helt underbara! tack för all hjälp !!! på kvällen bjöd baby oss på kina mat och så kollade vi film.  trevligt.
och idag har varit en sån seg dag! sov änd till 13 :S  sen åt vi frukost och cyklade till babys föräldraroch hälsade på. sen handlade vi och nu har jag precis bakat en sockerkaka och en kardemumma kaka om baby ska ta med sig på jobbet i morron som tack för lånet av bilen =)

skola i morron och jag känner ju verkligen för det. NOOOOT!  inte gjort min foto läxa heller. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0