måndag

skola idag då, känns ju både bra och dåligt. Älsklingen sa en bra sak om läraren. inte serveringsläraren då, utan den andra bitchen. Hon är inte min lärare denna terminen,utan bara en av mina handledare till projektarbetet. så jag behöver inte ens prata med henne. Förstår inte ens varför hon ska lägga sig i. Hon kan bara dra åt helvete! hon var lika cp förra terminen. jag menar 10 jäkla månader till och dem är inte värda något för mig. dem är bara luft.  snart snart behöver jag alsrig mer se dem.,höra dem. gråta över dem!  

idag är planerna iallafall.  forografiakbild med lolloo, sen blir det mega håla :S med körkortsplugg?  sen mat svenska och samhäll. därefter hem till mamma och driva till stan för körlektion. sen hem och laga middag. ev mer plugg och senare sängen :D  det är min dag det!
dock ska jag lova mig själv en sak, och det är att ta vara på kunskaperna serveringsläraren har men bitch läraren kan bara dra åt helvete!  :)

ha en bra da :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0