Starkare nu!

åh, skönt! halv studiedag idag . kan det bli bättre?  tror knappast det. SKÖNT! Iallafall så har jag precis sytt upp mina serveringbyxor som var förlång. så nu är allt fixat inför praktiken. lite nervös faktiskt. men det ska bli rolig! ska bara höra med dem och säga att jag inte kan praktisera helgerna för dels vill jag jobb och dels kan det vara skönt att ha 2 dagars ledig i veckan! Men det blir nog bra!

måste bara berätta en sak som var ganska rolig. i söndags kom pappa förbi och ville jag skulle skriva på ett papper om att hans bil skulle stå på mig då han inte har någon adress i sverige. men då pratade jag med baby och med mamma och dem sa att skulle pappa fitta de med bilen så är det jag som åker på skulderna så jag sa att det vill jag inte, jag lovar att det inte dröjde mer än 10 sekunder så smällde han igen dörren. jaha, då blev han arg på mig. och jag blev ju så klart skit ledsen. och fick dåligt samvete. men så kramade baby mig och sen tänkte jag, " varför ska jag ställa upp på honom?  när han inte ställer upp för mig och ger mig den kärleken en pappa ska ge sitt barn? "  så då blev jag glad och hoppas verkligen han blev ledsen och besviken och arg! för det är så JAG känner/kännde det varje gång han slog mig när jag var mindre. eller varje gång han glömmer min födelsedag eller skiter i och ringa som han lovade. hoppas han mår lika dåöligt som jag brukar/brukade göra!

sen fundrar jag på det hur långt efter man kan polisanmäla något. för jag känner mig verkligen kärnkt och så jävla illa behandlad. men innan så vågade jag inte anmäla. men nu känner jag min starkare och så .!

nej nu ska jag ta de lite lungt och sen städa lite. och sen när baby kommer hem ska jag laga middag :D vet bara inte vad än. hm. får kolla frysen :P hehe

ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det var bra att du inte skrev under pappret! Du kan ju ta reda på om det är försent att anmäla eller inte. Fråga polisen.

2008-09-16 @ 16:09:06
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror att även om din pappa inte visar det så mår han säkert dåligt!

2008-09-16 @ 16:28:07
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej. Sorry om det där med din pappa. Jag vet att en misshandel kan du polisanmäla ungefär 2 år efter händelsen. Men gärna med vittnen. Så iaf upp mot 1 år hade jag kunnat tänka mig. Men om du känns såhär länge så tror jag inte att det ska vara något problem.. Kram

2008-09-18 @ 22:50:13
URL: http://icomeundone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0