? tomt?

Jag behöver självförtroende. alla bara tjatar hit och dit." fixa ditt kör kort då. " "hade du haft dit körkort så..." jag manar ser det inte ut som jag håller på?!  jag sliter ut mig för det jävla körkortet alla tjatar om. men det folk inte förstår är att jag behöver någon som stöttar och tror på mig, och inte massa jävla tjat hela tiden. gahh, blir så ledsen!

Sen undrar jag egentligen vad du tycker om mig, om du tycker om mig eller inte. jag menar jag är inte född till denna världen för att passa upp på dig. springa efter dig eller göra som du säger hela tiden. det enda jag begär är att du ska tycka om mig för den jag är och inte för att jag städar efter dig, eller kagar din mat och tvättar dina kläder. jag visar hela tiden mig kärlek till dig. men jag får inget tillbaka?  jag älskar dig iallafall <3

nu ska jag dricka lite vatten och kolla tv en stund sen är det dax att dscha och sova.  ha en bra kvöll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0