2009 januari

oj oj oj vad tiden går snabbt.  jag och danny konstaterade att det är 9 år sedan vi stötte på varandra utan att vi visste det var vi. jag skällde ut honom för han lekte med sin moppe utanför vår lägeenhet. hehe. helt sjukt. och vi är även inne på vårat 4de år tillsammans. underbart är det inte? jag tycker iallafall det. och snart är det exakt 3 år sedan vi förlovade oss, och mamma som inte trodde det skulle fungera. haha säger jag bara.
Detta nya året ska fyllas av glädje. Jag ska få som jag vill, har jag bestämmt. haha ;)  vi får väl se om ett par månader.
nå ja, annars så är det sista terminen i gymnasiet? fattar ni?  jag kommer ta studenten om 6 månader. helt sjukt. så underbart. då blir det fete festen ;)  haha!
Detta året ska blir underbart, men för att det ska bli det behövs det blod,svett och tårar och det lär det bli.
sen måste man ju ha ett nyårs löfte och mitt kommer bli att jag ska klara körkortet. men det ska vi nog fixa. =)  i hope. !
åh helt glad idag, hihi. vet inte varför egentligen men man måste vara det. riiight. ?


Dagens planer är iallafall att diska upp och ta en snabb städning i vardagsrummet och gå en fin promenad. tänkte börja med promenaden då det är underbart väder ute. så tjiing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0