Garagedrömmar.

har varit en trevlig dag idag. Jag och lottar gick runt på väla medans grabbarna letade spel. köpte ett nytt linne och 2 par string. jätte söta faktiskt =) Nå ja medans de stog i kö kollade vi folk, helst sjukt hur vissa klär sig. en tjej hade jätte pattar och ett för litet linne så man såg halva patten och näst intill bröstvårtan. sjukt ? jaa!
Nu har jag och lotta kollat 2 filmer iallafall båda hur sjuka som helst fattar inte vart jag hittat dem. hmm. men iallafall danny och fredde spelar ngt spel "lanar" haha.  men jag tröttnade på att höra deras skjutande så en uppdatering är aldrig fel.
 några missuppfattade tydligen mitt inlägg om stuprörs jeans, men tänkte bara klar göra att jag tycker de är skit fula och skulle aldrig sätta på mig ett par riktigt tajta sånna. det kanske är mode men som sagt jag tycker dagens mode är för gammalt. allt 80-tal är tillbaka.  kjolen under brösten och skärp i midjan. enligt mig är det  oldi och inte fint. jo kanske på en gammal tant. men det betyder inte att inte ni ska ha de... jag skiter fullständig i vad ni har på er för man skall själv trivas med sina kläder och jag trivs inte i sånna. så gnäll inte tack!  och Anna, det var inte till dig :)

Nå,väl känns som om jag har massor att göra innan skolan börja men tänkte ta helgen först och måndag blir de plugga. körkortet och projektarbetet som gäller. sen måste jag även skriva mig ett Cv. sjukt läskigt att jag kommer ta studenten detta året. är inte redo för att ge mig ut i vuxen livet med räkningar och jobb. men men det klarar jag fint, i always do.

på tal om studenten tycker jag helt sjukt synd om en människa. han är ett år äldre än mig och går fortfarande iv. =( menar han skulle redan tagit studenten och nu kommer jag göra de massa år inom honom. men jag kan tyvärr inte hjälpa honom :(han var endå en bra vän en gång i tiden.

åhh en sak till, vi var ute i garaget innan och drömde lite och jag kom fram till att om danny får ut sin brors bilar ur garaget så ska vi ( jag,fredde ,lotta och baby)  vara där och fixa. jag drömmde iallafall att min ford blev matt svart och en stor vit dödskalle på huven. as coolt. jag vill ha något annorluna och inte som alla andra. för det är så tråkigt.  sen mer rosa ludd i och rosa stolar och baksäta. sen lite finare fälgar. mer bas och musik så är den fin :P haha. Lotta sa hon och jag kunne pilla med de om vi kan vara där ute. hehe bra för hon går fordon. =D

nu ska jag tillbaka till soffan . !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstod att det inte var riktat till mig ;D

Men jag måste hålla med, mycket av dagens mode är extremt fult xD

2009-01-04 @ 01:56:17
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0